tiistai 21. toukokuuta 2013

BLOGITAUKO

Hei ja anteeksi, etten ole aikaisemmin tästä maininnut. Eli olen jo n. pari viikkoa pitänyt blogitaukoa, ja se jatkuu luultavasti kesäkuun alkuun.
Luin Täältä, että kun blogin pitämisestä tulee "pakkopullaa" niin kannattaa pitää tauko. (KIITOS SOFIA)
Minulle tuli koko ajan stressiä että tämä pitääkin nyt kuvata ja nyt kyllä pitää kirjoittaa blogiin yms. tunteita, joten päätin pitää tauon. Ja koska olen niin hyvämuistinen (hehhee), niin unohdin mainita koko tauon aivan kokonaan. :---D

Voin nyt ihan kertoa tosi yleisesti, mitä mulle kuuluu yms. (sori, ei kuvia, kun en niitä tosissaankaan ole ottanut)

Viime viikolla alkoi kunnon harkat ysien tansseihin (jotka ovat ensiviikon keskiviikkona), ja niitä oli viime viikolla yhteensä noin kahdeksan tuntia. Tällä viikolla on ollu jo neljä tuntia, ja vielä tulee seuraavatkin neljä tuntia. Ensiviikolla maanantaina 8-12,sekä tiistaina kahdeksasta alkaen niin pitkälle iltapäivään kuin vaatii.
Meillä on (tässä järjestyksessä) nämä tanssit: Jenkka, tango,jive, sitten on joku ihmeen pukki tai bok tai joku:D ja lopuksi kevennyksenä "hyökkälä style." Eli oppilaiden suunnittelema oma tanssi.
Tanssi parini kanssa rupeaa jo sujumaan tosi luontevasti.Olen laihtunutkin pari kiloa, kun on tullut liikuttua enemmän, JEE !

Se niistä tansseista. Olen virallisesti avannut kesäkauden, laittanut shortseja ja mekkoja jo kouluun. On ihanaa, kun kaikki vihertää ja kukat kukkivat.

Ostin uuden puhelimen eilen, sillä vanha Samsung galaxy mini oli ihan sökönä. Nyt minulla on Nokia Lumia 620.Saan sen tosin käyttöön vasta n. viikon kuluttua, kun sonera säätää jotain sim-kortin kanssa. Söin tänään sushia, ja oli pitkästä aikaa tosi hyvää. Enää kahdeksan koulupäivää ja kymmenen päivää kesälomaan. Huomenna menemme käsityö ryhmän kanssa Helsinkiin retkelle, ja maanantaina menemme luokan kanssa ravintolaan ja jätskille, sekin Helsinkiin.

Hyvälaatuinen web-kameran kuva. Olen siis elossa, en vain jaksa kirjoittaa!

Heipsun, Banana~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti