perjantai 5. heinäkuuta 2013

Ysien tanssit 29.5.2013

Hei kaikki!
Tulossa siis yli kuukauden myöhässä, ysientanssi -postausta! Päivä oli aivan mahtava, ja kaikilla oli kivaa!

Mulla oli päällä siis se ihana sininen mekko, joka on ostettu Haloselta hintaan 139.95 €. Kampauksen mulle teki veljen kihlattu, Lizzy.

Aivan ihana kampaus, vaikka se mun olikin!:)

Olisin laittanut kaikki kuvat ja videot, mutten tiedä, haluaako jotkut näkyä netissä. En nimittäin jaksanut kysyä kaikilta..

Sori huonosta valosta. Ensimmäinen tanssi oli jenkka ja Cheekin puhelinlangat laulaa...:D Jännitti jonkun verran, niin pidin silmiä kiinni..:D Kuvassa näkyy myös mun siniset kynnet :)


Toisena "tulinen" tango ja Les amants..

 Lopuista tansseista ei oikein ole kuvia, kun en tiedä saisinko laittaa, tai sitten ne eivät vaan ole onnistuneet..

Otettiin kaveriporukassa paljon kuvia, laitan muutaman:






 Kiitos ihanasta päivästä!!

Kotona äidin kanssa yritettiin ottaa "taiteellisia" kuvia musta...





 Näyttää ihan siltä, kun oisin lyhytkasvuinen, olin kuitenkin kyykyssä.




HEIPSUN ~Banana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti