maanantai 9. joulukuuta 2013

I choose you to be my favourite. ♥

Hei kaikki !

Taas on viikko mennyt ja on aika kirota kuinka kauan aikaa on mennyt edellisestä postauksesta. Mulla ei ollut oikeastaan mitään aihetta, sillä kirjoitussuoni ei syki. Mutta silti kauheat omantunnontuskat, kun en oo taas kirjotellu ainakaan viikkoon. Kirjoitan siis vähän suosikeistani, tai siis marraskuun suosikeistani. Tää on oikeastaan eka kerta kun teen tämmöisen "suosikki" postauksen, joten täst se lähtee :)


1. Reppuni, ihana dakinen reppu. Ostettu tänä syksynä, muistaakseni loka-marraskuussa. Reppu on niin paljon käytännöllisempi kuin laukku. Niskat eivät koe toispuolista jännitystä, mikä taas vähentää migreeniä, kun ei ole jatkuvasti niskat jäykät.

2. Koulu. En tiedä miksi, mulla on vaan nyt semmonen kausi, että tykkään ihan hirveästi opiskella ja olla koulussa.

3. Tuo maybellinen smoky eyes luomiväripaletti. Tosi pigmenttiset sävyt, tykkään!

4. Sushi. Yksinkertaisesti. Kävin marraskuun aikana 7 kertaa Hankosushissa. Se on lempiruokaani tällä hetkellä.



5. Sain tämän yhdeltä ystävältä 30.11, mutta siitä tuli sen viimeisen päivän aikana SUPER LEMPPARI! Tuntuu, kuin kaikilla olisi tämmöinen. Mun "makuna" on vadelma. Se on vaan niin hyvää! 



6. Picasan kuvankäsittelyohjelma. Oon käyttänyt sitä tosi paljon.

7. Joulutortut. Leivoin yli 50 joulutorttua marraskuun aikana.

8. Stabilon korostuskynät (ja muutkin tussit), jokapäiväisessä käytössä koulutöissä. Kestää tosi pitkään.


9. Kirpputorit, oon kahdessa facebookin kirppiksessä, ja Hyvinkään kirpputorista löytyykin jo mun oma myyntikansio.

10. Toi tietty vitamiinivesi. Ihan superihananhyvää (ja kallista) Mietin vielä lokakuussa, että kuka maksaa vesipullosta (siis normikaupassa) yli 2.5 €? No sitten huomasin että minäkin alennuin ostamaan niitä....

+ 1: Ne new yorkerin "perus" pitkähihaiset. Mulla on niitä jo neljässä eri värissä..

HUOM! Kuvat on otettu wikipediasta :)

Eipä tässä tänään muuta. Teen tässä jossain vaiheessa "my first's" postauksen. :)

//IIRIS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti