lauantai 11. tammikuuta 2014

Noora's sexy seventeen!♥

Oivoi, taas sä täytit vuosia. Olin 4.2.2014 Nooran limubileissä, teemana oli RUSSIAN ! Oli aivan mahtavaa.
Illasta ei voi muuta sanoa, kuin että oli taas ihan parhaat tyttöjengi bileet. Oli ihanaa päästä vähän tyhjentämään päästä kaikista koulutöistä (mitä minulla on vieläkin tekemättä..) ja stressistä. Alkuillasta hengattiin, pelattiin pullonpyöritystä totuuden ja tehtävän tyyliin, pelattiin twisteriä ja yhtä toista peliä. Sitten söimme ja menimme saunaan.

Jossain pelaamisen ja syönnin välissä alkoi minun päätäni särkeä, ja kun tulin saunasta, en voinut kuin maata sohvalla. Oli tosi paha olo. Lähdin siinä sitten klo 00.44 kävelemään kotiin, koska pelkäsin pyörtyväni.  Mua harmitti kyllä tosi huolella sen jälkeen..

No siinä sitten seuraavana päivänä huomasin, että mun kamera oli jäänyt Nooralle.. Samoin kuin minun pyyhkeeni. Enkä saanut viikkoon aikaiseksi käydä hakemassa niitä siitä 200 metrin päästä.. :D Kun nyt sain kameran, niin ryhdyin heti muokkaamaan kuvia kollaasiksi, kun en jaksa laittaa tähän taas miljoonaa kuvaa. Ja yksi kuva jossa on 19 kuvaa kertoo enemmän kun 19000 sanaa. Joten eiköhän tämä riitä.

Saatan tehdä vielä toisen kollaasin, kunhan vain Jenni jaksaisi lähettää mulle sen kameralla otettuja kuvia :)


Iiris kiittää ja kumartaa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti