keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

It girl ♥

Hei kaikille lukijoilleni!

Minä olen taas poissa koulusta, olen vieläkin kuumeessa, no ei se minua pysäytä, sillä olen jopa jaksanut meikata:3

Olen ollut tänään niin hyvällä tuulella, että harmittaa etten mennyt kouluun.
Huomenna on sitten arkeen paluu ja kässää JEE ! Teen kässässä sellasta pitsimekkoa. Se on kokonaan musta reisiin oleva perus "pikkumusta" jossa olkaimista vyötäröön tumman sinistä pitsiä.Siitä varmaan postausta torstaina.

Kuvailin ulkona koska siellä on niin mahtava sää!

 MAATA NÄKYVISSÄ, JA RUOHIKKOA !!!! JEE summer here I come!!
Vilikin tuli mun seuraks ulos :)







Mun rakas♥  Vili täyttää 5.6 3 vuotta.


Sitten musta jotain räpsäyksiä kameran itselaukaisimelle:
















Tulin sitten sisälle, ja toin samalla postia. 



Moikka :3 

~ Banana 8)















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti