lauantai 20. huhtikuuta 2013

Sleepy banana!

Hei vain, ja sori kun en ole pystynyt/ ehtinyt kirjoittamaan pitkään aikaan!
Sain tietää äidinkielen opettajaltani viime viikolla, ettei minun tarvitse tehdä enää ylimääräisiä töitä, että olen tehnyt tarpeeksi. Siitä sitten jostain kumman syystä sain spurtin tehdä lisää. Olen siis koko viikon käyttänyt kaiken vapaa-aikani kirjojen lukemiseen. Olen saanut valmiiksi kolme lukupäiväkirjaa ja kolme on kesken, luen siis samaa aikaa kolmea kirjaa.

Minua on ruvennut ärsyttämään ettei minulla ole aikaa viettää aikaa kavereiden kanssa, tuntuu että teen koko ajan koulutöitä tai vahdin veljien vauvoja. Haluaisin, että olisi jo kesäloma ja voisi olla joka päivä kavereiden kanssa. Blogistani saa varmaan sellaisen käsityksen, ettei minulla ole kavereita. Kyllä on !

Viime viikonloppuna kaverini tuli meille, ja vietettiin superkiva viikonloppu. Perjantaina vain oleilimme, juttelimme ja NUKUIMME. Onneksi nukuimme yli kymmenen tuntia, sillä seuraavana päivänä menimme koko päiväksi Helsinkiin. Menimme ensin Kamppiin, ja törmäsimme valtavaan ihmislaumaan, selvisi että siellä oli Jonne Aaron esiintymässä.  Emme olleet siellä kauaa, kävimme aikalailla kaikki tarvittavat kaupat läpi. Sitten menimme metrolla Hakaniemeen, moikkaamaan mummiani. Sieltä jatkoimme metrolla Itäkeskukseen, ja vietimme siellä noin viisi tuntia. Pyörittiin toisi monissa kaupoissa, mutten silti ostanut paljoa.
Tässä ostokset:
 I don't know how she does it. Alkuperäinen hinta 9.99 Nyt kolme leffaa kympillä.
Perhe on painajainen. Alkuperäinen hinta 4.99. Nyt 3/10 €
Aivan liian hotti, alkuperäinen hinta 5.95. Nyt 2/10€(Kuva ei kääntynyt!)

Ostin viimein uusimman James Bond -elokuvan! Se maksoi viimein vain 14.95€ 

En sitten muuta ostanutkaan. Kävin 11 vaatekaupassa, ja sovitin 52 vaatetta, (laskin :--D) mutten ostanut yhtäkään!

Sitten kun kaverini lähti sunnuntaina, oli ihan kiva olla taas perheen kanssa! Kävin tiistaina (?) kirjastossa ja lainasin sieltä uudelleen sen Paulo Coelho- Veronika päättää kuolla, koska tein siitä vielä äikän työn. Sen lisäksi mukaan tarttui: 
Se on ollut ihan hyvä tähänmennessä (luettu jopa huikeat 37 sivua, mutta luen samaan aikaan kahta muuta kirjaa.)

Torstaina tulin taas kesken koulun kotiin migreenin takia, joka kesti perjantaihin. Katsottiin faijan kanssa Skyfall perjantaina, oli jälleen loistava. Käytiin katsomassa se veljen ja sen tyttöystävän kanssa leffassa jo helmikuussa (?). 

Tässä näitä valmiita ja keskeneräisiä äidinkielen kirjallisuus töitä (lukupäiväkirjoja)

Nyt otsikon aiheeseen, eli väsymykseen. Koulutyöt vievät minusta kaiken energian, eikä vielä ole edes koe KUUKAUSIkaan alkanut. Saa nähdä mikä fiilis tulee kesäkuun ensimmäinen päivä kun saa päättärin kouraan ja viettää kesää. Ollut hirvee jännitys mielessä kun odotan, että toteutuuko mun unelmat, päästä Kallion lukioon. 
Olen ottanut jokapäivä lähes tunnin päikkäreitä, eikä silti unen määrä riitä. Pitäisi nukkua joka yö vähintään yhdeksän tuntia. 
Nyt väsyneenä nukkumaan. 

Tässä vielä päivän asu :---D
Äidin yömekko- prisma :--) 

Koko päivän olen ollut yöpaidassa. 

Mulla on huuli ikävästi haljennut keskeltä. Se estää ylimääräisen hymyilyn :--(
Eipä kovin hyvin kuvassa näy.



Nyt öitä! Toivottavasti näette hyviä unia, ja heräätte vireinä!
Saa nähdä millon taas ehtii postailemaan . 

~Banana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti