torstai 31. lokakuuta 2013

just the way you are!

Heippa kaikki ihanat! :)
Tänään tulee pikapostausta, ja hieman kuulumisia. Olen just matkalla Teatteri T:n harjoituksiin. Tänään oli ihana koulupäivä, koska kaikki pääsivät kahdeltatoista! Menin sen jälkeen kaverin kanssa Willaan kiertelemään kauppoja. Kotiin tullessa tajusin viimein kuinka tärkeää on itseluottamus! Mulla on aina ollut aika matala itsetunto ja en ole koskaan hyväksynyt itseäni. Nyt kun olen saanut paljon uusia kavereita (Kiitos siitä :3 ) niin itsetuntoni on noussut ja olen "sinut itseni kanssa". Vihaan tuota sanontaa.

Eipä tässä kauheasti muuta :) Mulle kuuluu tosi hyvää, ja veikkaan että se jokavuotinen syysmasennus on lähtemässä. Kumpa vain sataisi jo lunta, jotta tulisi edes vähän valoa tähän ankeuteen.

  Hyvää syksyä ja silleen! :')

Iiris

2 kommenttia: