maanantai 18. marraskuuta 2013

Päivät kuluu liian nopeesti.

Hei kaikki :)
Anteeksi että en ole ehtinyt taaskaan kirjoitella.
Istun koulun penkillä kuuntelemassa opettajan luennoimista historiasta, jos tarkkaan kuuntelen, niin uskon, että puhutaan imperialismista.

Viime aikoina on ollut liian kiireistä. Koulustressi painaa päälle ja koeviikko alkaa torstaina. Eniten tässä kaikessa ärsyttää se, että en ole viitsinyt käyttää yhtään aikaa lukemiselle. Jotenkin en ole jaksanut stressata, niinkuin viime koeviikolla. Puhelimella on jotenkin helpompaa kirjoittaa kuin tietokoneella. Mutten saa tätä yhteisymmärrykseen kanssani edes sen vertaa että saisin kuvia liitettyä ..

Viime viikolla ei tapahtunut juuri mitään. Viikonloppuna olin broidin tyttöystävällä yötä ja sittemin vain löhöilin kotona. On ihmeellistä miten nopeasti aika kuluu. Enää 4 päivää mun synttäreihin, 12 päivää mun synttärijuhliin, 36 päivää jouluun ja 33 päivää joululomaan. Tuntuu kuin vasta olisi ollut joulu..

Menen tänään salille, pitkästä aikaa. Mulla ei ole kerrassaan mitään suunnitelmia tälle viikolle. Pitäisi lukea kokeisiin ja muutenkin tehdä koulutöitä. Ja blogiakin pitäisi jaksaa kirjoittaa, silloin kun siihen on aikaa.. Välillä pitäisi myös levätä, syödä ja nukkua kunnolla.. Tavallaan Minulla on seuraavat kaksi viikkoa suunnilleen tunnilleen, mutta silti ei ole mitään suunniteltu.. Ärsyttää, kun en saa tähän mitään kuvia.. Lisään niitä varmaan jälkikäteen..

Hyvää loppuviikkoa ja joulun odotusta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti