maanantai 10. helmikuuta 2014

Mut jos mä oisin sun mies sä oisit maailman ainoa nainen.

Miehet. Mitä ne oikeesti tarkottaa ja mitä ne vaan lupailee?
Tulin miettineeksi tänään, että miksi miehet lupailevat liikoja naisille? Haluavatko he tehdä vaikutuksen naisiin? Mikseivät he tajua,ettemme me tai ainakaan minä odota mieheltä mitään erityisupeaa? En tiedä mitä muut ajattelee tästä aiheesta, mutta hei tytöt! Eikö muka teille ole joskus sanottu vaikka että "mä meen vaa yhdelle ja tuun sitten heti." Tai vaikka että "Anteeksi että petin sua, mä en tiedä mitä tapahtu, ku eka mä jotain ja sit jotain ja sit niin vaan tapahtu." Mitä eri variaatioita te ootte kuullut?

Men. What do they really mean and what are just empty promises?
Today i couldn't help to wonder, why do men promise us women things they can't do or keep? Do they wanna impress us? Why dont they get that we (or just me?) dont need something extra special man? i dont know what others think about this subject but hey! Havent men said to you something like "I will drink only one or two beers and come home after that" or " Im sorry that I cheated you, i dont know what happend" And all kinds of crap..?

No mutta, ei käytetä koko postausta vaan tähän aiheeseen. Vaikka toki siitä voisi jatkaa koko päivän. Mutta eiköhän taas käydä nää pakolliset; eli mitä oon tehny, mitä mulle kuuluu yms.

Well lets go to other business. As usual I will tell you this: where have I been, whatsup, and stuff like that.
Mulle kuuluu hyvää. Oon lähinnä vaan opiskellut ja ollut koulussa, mutta perjantaina lähdettiin Iriksen kanssa vähän viihteelle ja ajelemaan. Oli hauskaa kunnes se ainainen darra iski... Koko lauantai oli yhtä tuskaa, mutta etteköhän te sielun veljet/siskot ymmärrätte tämän..

Im great. I've studied a lot. But at Friday I was: drink-->drunk-->hangover.. And that was from hell. All saturday went like UUH I FEEL SO TERRIBLE... Well you guys can feel me? :D

Meillä oli tosi hauskaa. Otettiin kuvia ja juotiin, juteltiin ja fiilisteltiin viikonloppua ja nuoruutta. Ne kuvat ovat niin julkaisukelvottomia etten niitä ala tänne jakamaan...:D

We had a lot of fun! We took some pictures, talked, and got ready for weekend.  But the pictures were so BAD that I cannot put them here.

Mä en itse asia ole ottanut oikeastaan yhtää kuvaa viime postauksen jälkeen.. Mutta kai mulla yks löytyy jostain..

Actually i havent took like any pictures after my last post. But i guess that I always have one ..
 Joo tota yritin tässä yksi päivä piirtää itseni, mutta ei toi kyllä multa näytä.. Silmät ovat ihan liian kaukana toisistaan ja sentakia toi rillien keskiosa on liian pitkä.. Mutta on toi sinällään ihan ok..

Well.. I tried to draw myself, but it failed so bad! Doesnt look like me at all! Eyes are far away from each others and thats why my glasses looks funny.. Well its ok. But just not me..
 Anteeksi, etten kääntänyt tätä. Meillä oli terveystiedossa taas tuo ainainen "ota tästä 3 lappua ja lähde kiertämään luokassa ja tavoitteena on saada kolme sinua kuvaavaa lappua".. No mä onnistuin aika hyvin. Pohdin paljon asioita ja unelmoin välillä vähän liikaakin. Ja olenhan minä kai aika itsevarma myös..

Sorry for that I forgot to turn this. Well those are just 3 words that describes me. "daydreamer, wistful, self confident"

Heippa kaikki! Bye bye! // IIRIS ♥








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti